Superskumt..

Alltså, det är verkligen skumt..
Vissa dagar är jag jättehungrig och andra dagar är jag knappt hungrig alls.
Det beror ju på att jag är gravid, så lång förstår jag. Men jag förstår inte varför?

Jag trodde då jag under 2 dagar inte arit hungrig eller blev illamående av att äta lite att det var en sån period då, en period livmodern trycker mycket på magsäcken och maten helt enkelt inte får plats. Det kan ju också göra att man inte är så hungrig. men så helt plötsligt dagen därpå så är jag hungrig igen!
Och inte tusan flyttar sig livmodern läge så snabbt, från dag till dag liksom?

Som igår.. Då var jag bara lite hungrig på hela dagen.
Jag åt 2 mackor till frukost, en bit pizza till lunch och 1 1/2 Ikeapizza till lunch.
Och det tvingade jag i mig! Jag var inte ens hungrig vid lunch och middag..
Väldigt skumt.. Och idag känns det likadant!
Åt två mackor till frukost, och har nu druckit en kopp kaffe.
Och jag åt fast jag inte var hungrig, för att det är bra att äta något liksom..

Vi får se hur dagen blir och om jag blir hungrig, haha!
Skumt, skumt är det iaf!

Kanske finns det någon därute som vet vad det här beror på?

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Vad skumt, men när man är gravid så händer det konstiga saker som man ibland inte kan få ett vettigt svar på :P



SVAR: Ja, men det är bra att hon växer i sin takt :) Molly började växa som en galning för några veckor sen så det kanske saga också gör :P

Jag köpte hem 80 kläder till henne och sen bara några dagar efter så var dom försmå!



Ja, jag älskar min nya design, det är min kompis Evve som fixar min design :D

Kram

2011-03-02 @ 10:52:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Jag har det likadant. Jag har förtillfälligt inget sug på någon mat alls, men något måste jag få i mig. Ibland kan jag äta varannan timme för jag kan vara hungrig..

Hoppas det blir bätter för dig snart..

2011-03-02 @ 19:11:50
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0