Ny dag, nya andetag och nya glädjeämnen!


Idag är en bättre dag, jag känner mig gladare och lättare.
Det känns som om allt kommer att bli bra och det är till
mycket mina fina vänner, bloggläsare och såna som jag snackar med förtjänst!

Det är skönt med folk som bryr sig och säger snälla, stöttande saker.
Man blir otroligt glad utav det och man får hopp utav det, och känner sig stark!


Jag har funderat och funderat över hur jag ska göra med jobbet.
Om jag ska säga att jag inte vill jobba mera, eller om jag ska köra på med jobb 5 dagar i veckan, eller om jag
ska börja jobba mindre. Jag tror att jag har kommit fram till att jag vill
försöka jobba mindre, ca 2-3 dagar i veckan.
Så nu hoppas jag bara att jag får förlängt kontrakt ändå, trots att jag kommer
att tacka nej till att utbilda mig till vidare. Vi får hålla tummarna!
Anledningen till att jag ska jobba mindre är ju att jag har mycket ont i fogarna, bäcken och min stackers rygg.
Jag vet inte ens om jag kommer att klara av att jobba bara några pass  i veckan men jag vill testa!
För jag vill ha pengar, och jag vill ha dem utan att bråka för dem med försäkringskassan..

Håll tummarna för mig!



Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Håller tummarna för att du kommer på något bra ang. jobbet =)

2011-03-01 @ 13:27:58
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0