Ni får ursäkta.


Ni får ursäkta min bloggfrånvaro, jag har haft fullt upp nu i 2 dagar och inte orkat blogga.
Idag sitter jag bara hemma och har ont, och mår allmänt kasst i hela kroppen men är ändå uttråkad och vill egentligen göra något! Men det är inte så mycket att göra åt saken, det kan varab ra för min kropp att vila upp sig och så hinner jag faktiskt hitta på något i veckan istället.

Ibland kan det kanske vara bra att ha tråkigt också.. Eller kanske inte.
Men ändå!


Jag har iaf svarat på era kommentarer, och städat lite här hemma samt fixat med en hemsida.
Så det kan vara bra att bara sitta hemma och glo också, för då får man massor gjort!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Hehe d e ingen fara :)



Jo det är väll sådär, denna virus vägrar försvinna från min kropp :/



Hoppas ni mår fint :)

2011-03-27 @ 18:55:59
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Åh hej! Ja det var väldigt länge sedan! Ja jag har gått ner en del sedan sommaren, kanske därför jag ser annorlunda ut!

Tack detsamma måste jag ju säga! :D



Den är köpt på H&M, ganska billig också! Tycker om den :)



2011-03-27 @ 20:19:15
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0