Inget inlägg idag typ..


Det blir bara ett kort inlägg idag, jag har igen fått reda på att folk snokar runt här och sätter mig i skiten så nu håller jag på att vela fram och tillbaka på om jag ska lösenordsskydda bloggen. Jag vill inte, verkligen inte men ska det vara på det här jävla viset så blir man kanske tvungen..
Eller så stänger jag ner den, vi får se.

Jag är iaf sjukt upprörd över att jag inte kan få ha min blogg ifred, att jag inte kan få lov att uttrycka mina känslor och tankar fritt utan att bli snokad på och satt i en massa skit. Alla ni som sysslar med sånt kan ta och skaffa er ett eget jävla liv att snoka i och förstöra!

Usch, så arg jag blir..

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Ush så himla tråkigt! Jag förstår precis vad du menar, men jag har lärt mig hur man ska hantera sådant. Det värsta dom vet är att se dig INTE ta åt dig. Dom vill ju att du ska ta åt dig, det är detta dom vill. Att du ska må dåligt, vara arg och skriva om det på bloggen. SÅ för att verkligen visa dem och göra DEM sura är att skita i vad dom säger och tycker. Du får skriva precis vad du vill på din blogg, om dina känslor och hur du tar olika situationer. Så nästa gång så vänder du bara ryggen till och fortsätter precis som vanligt utan att ge dem den uppmärksamheten som dom vill ha och som dom får genom att du skriver arg-inlägg.



Du är stark! Glöm inte det!

Massa kramar från oss!

2011-03-20 @ 21:38:54
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Det finns verkligen människor till allt!



Jag hoppas det löser sig<3<3

2011-03-22 @ 22:16:43
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0