Igår slapp ni mig!

Skönt va?

Inte ett enda inlägg lyckades jag skriva ihop åt er, eller åt mig heller för den delen.
Jag orkade inte riktigt skriva ihop ett inlägg.. Hade inget att skriva om och jag tyckte att det kände onödigt att slå igång datorn bara för att skriva ett inlägg sedan på kvällen då jag faktiskt hade lust.
Jag var så otroligt trött igår kväll, höll på att somna ifrån melodifestivalen vid x antal tillfällen och jag visst att om jag slog på datorn så skulle jag bara bli sittande längre än vad jag egentligen tänkt, så jag struntade i det..
Att jag istället bytte kanal efter melodifestivalen och såg på Shutter Island igen, har ju inget med saken att göra.
Att jag faktiskt låg vaken till ca 24:00 ändå, ja det är inte så viktigt!

Idag ska jag åka och köpa mig en säng!
Har lyckats få tag i en säng med det mesta till för 500 kr genom en kompis till min
låtsaspappa som jag ska köpa, det är en 160 cm så jag och min Saga kommer att få gott om plats!
Frågan är bara hur jag ska göra när bebis kommer.. Jag samsover ju med Saga, som ni kanske vet.
Och jag vill ju samsova med bebisen också, eftersom det underlättat helt otroligt vid amning och jag tycker att det ger en fin närhet till barnet. men, alltså nu i sommar här när bebis kommer så betyder det ju att Saga måste börja sova i egen säng, eftersom det verkligen inte är att rekommendera att så små barn som Saga sover med bebisar.

Det känns otroligt ångestfyllt att börja vänja av henne vid att sova med mig, men jag har en plan!
Saga har ju aldrig gillat spjälsängar, utan hon ska få en växasäng med sidoskydd som jag planerar att ställa på sidan om min säng! På så vis så samsover vi ändå på ett vis, vi ligger nära men i olika sängar och jag kan ha bebis uppe med mig utan att riskera att Saga rullar på den lilla!
Det låter som en bra plan va?


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Tycker det låter som en bra plan =)

2011-03-08 @ 08:34:56
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0