Hemskt huvudvärk + Tandvärk = Inte skoj!


Jag har haf huvudvärk i några timmar nu, det är riktigt jobbigt och jag tog precis alvedon i hopp om att det ska lindras.. Samtidigt som huvudvärken eskalerade så kom lite tandvärk smygandes. Tandvärk som just nu gör apont och som jag bara vill ska försvinna illa kvickt! Att både ha huvudvärk och tandvärk är inte roligt alls.
Men, vad göra? Har det börjat göra ont så kan jag ju inte liksom be smärtan att försvinna.
Tänk vad skönt det vore om man kunde göra så!
Säga åt smärtan, och så vips var den borta! Haha, det skulle gillas.

Men nu är det ju inte så, så jag får helt enkelt vänta på att alvedonen jag tog hjälper snart!
Vill kunna äta något, och vill verkligen inte sitta och åka bil och hämta sängen med en sån här hemsk tandvärk.
Håll nu tummarna för mig :)

Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Hoppas huvud-och tandvärken har försvunnit nu =) Var sängen fin eller har du inte kommit iväg o hämtat den?

2011-03-08 @ 08:38:13
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0