Hejsan Hoppsan!


Igår blev det bara ett inlägg, eftersom jag blev upptagen då Sophia och Neo kom hit, det är ju inte så trevligt att sitta och blogga när man har gäster. Så ni fick nöja er med ett inlägg!
Men nu så lämnar jag ett litet inlägg, vet dock inte vad jag ska skriva..

Jo, jag kan skriva att jag gått 26 fulla veckor idag!
Snart, snart är det dags.. Veckorna tickar på och nu känns det som om det går fort igen!
Det är under 100 dagar kvar till BF nu, närmare bestämt 97 dagar. Och om jag får bestämma och det blir som jag tror så kommer denna lilla knodd titta ut tidigare än så.
Men vi får se, bara för att jag tror det så lär jag väl gå över tiden med 14 dagar.

Nej, nu ska jag göra lunch åt min lilla dotter så vi får höras senare!


Kommentarer
Postat av: Angela

Grattis till en ny vecka tjejen :) Hoppas allt är bra med dig,magen och barnet ditt.. Kram

2011-03-29 @ 16:44:52
URL: http://angelou.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Nej det är sjukt och hemskt... Jag blir ledsen när jag tänker på hur dom behandlar sin dotter, jag förstår inte hur man kan utsätta sina barn för det :/

Jag har levt utan min pappa sen jag var 2 år och han hade liksom inget val, men hon har ett eget val och hon vill lämna sin dotter själv bara för att hon inte kan ta tag i problemet.. Det är inte acceptabelt i min värld.

Jag håller med om SOC, dom behöver verkligen hoppa in nu. Kelly behöver ett bra hem. Jag har även bestämt mig för att jag inte tycker om hur hon beter sig nu iaf! Usch säger jag bara :/



Kram<3

2011-03-29 @ 17:35:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Tack så mycket :)



Jag förstår det :/ Men som du skriver det är inte så långt kvar tills din lilla bebis tittar ut :D

Jag längtar tills du skriver att du ska till förlossningen och sådär :)

Har Saga sagt något om magen? :P

Kram

2011-03-29 @ 18:02:52
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: valeria<3

Tiden går verkligen super fort :)

97 dagar går fort :)

2011-03-29 @ 18:27:22
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Ja, jag var hos läkaren och dom hittade inget fel. Det enda hon sa var "Ja, man brukar må så vid en infuelsa eller liknande." Men asså jag mår så illa, som i början av graviditeten. Kroppen är sjukt seg och det snurrar i huvudet. Har nog inte vart med om detta innan :S

2011-03-30 @ 17:25:40
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0