God Morgon!

Hejsan!

Hoppas att ni sovit gott, själv så tog det hur lång tid som helst för mig att somna.
Hade så ont i ryggen, och i ena benet + höften.
Det liksom skar och ilade då jag låg på den onda sidan och tryckte och smärtade då jag låg på den andra sidan..
Jobbigt värre.. När jag vaknade så hade jag knappt ont alls och det var så skönt, men nu börjar det göra ont igen så det är väl bara att vänta in smärtan som komma skall. Det gör ondast när jag sitter, och vad gör man mest hela dagarna då man är gravid och får ont på andra ställen av att stå? Jo, man sitter!

Så det blir lite en ond cirkel, men jag hoppas att det släpper på snart.


Idag kommer Sophia, Peder och lille Neo och hälsar på!
Vi tänkte gå på promenad i solen, och bara umgås. Det ska bli roligt, för det känns som om jag haft tråkigt så länge trots att jag hade fullt upp förra veckan, det är väldigt skumt. Men i lördags hade jag skoj iaf, då var vi hos Carina!
Det är alltid roligt, och då bestämde vi att vi ska åka på en utställning ihop under april.
Jag längtar redan, ska anmäla Milton och antagligen visa Tösen!
"Mina" vovvar kommer att vinna, haha!


Nu är det dags att avsluta detta inlägg och förbereda lunch åt
min underbara, trotsiga, tokiga, vansinniga, galna, vackra lilla dotter!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: jag har också vart väldigt oaktiv på bloggen nu... Men nu ska jag börja skriva igen :)

Ska läsa här ikväll när Molly har somnat :)

Kramar

2011-03-28 @ 12:03:26
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

ja det var riktigt gott :) jodå det är bara bra lite trött bara vart stressigt i morse för fick en akut tid hos läkaren för isak idag men allt verkade vara bra så :) fick hämta ut lite host medecin åt honom bara hur är det med er ?

2011-03-28 @ 15:40:58
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Hoppas att smärtan har gått över :)

Kram

2011-03-28 @ 20:33:26
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Mamma har ju också problem med ichias och hon sover med en kudde mellan knäna för det släpper lite då. Try it!

2011-03-29 @ 17:37:21
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0