Dessa järntabletter..


Jag håller på att få spel på dem!
Jag testade ju Niferex, och fick lov att sluta med dem eftersom min
mage blev helt förstörd på dem + att jag mådde illa utav dem.
Jag bytte till Duferon(?) och det funkade bra.. Tills dess att jag glömde dem i några dagar
och nu har börjat med dem igen! Magen är helt jävla knas och jag mår illa!
Jag känner mig hungrig idag för första gången på bra många dagar, men så fort jag äter
så säger magen ifrån och jag börjar må illa och får magknip..
Det är verkligen jobbigt!

Jag vet inte alls vad jag ska göra.. Har ju tid hos min BM den 14/3 och ska såklart ta upp det med henne.
Kanske finns det andra som inte ger samma hemska effekt?
Eller så kanske det finns ett naturligt sätt att få i sig extra järn, ja, förutom att äta kött då.

Fäör såhär kan jag inte ha det.. Det går inte!
Det räcker ju med att ryggen, bäcken, fogarna.. Ja, you name it, gör ont!
Jag skulle gärna vilja slippa magont, och en mage som är helt felande också..

Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Tycker du om leverpastej? Det innehåller mycket järn och kan va värt ett försök i så fall =)

2011-03-03 @ 14:07:07
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad jobbigt. Järntabletter var en av få saker som inte krånglade för mig.. Hoppas det ordnar sig snart!

2011-03-03 @ 20:14:47
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Josefine

ja usch, de där järntabletterna är inte roliga ! jag använder Niferex men man blir ju väldigt hård i magen och det är ju inte det roligaste. Man kanske borde testa blutsaft istället ? :)

2011-03-14 @ 17:15:42
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0