Dåligt med inlägg..


Idag har det varit dåligt inlägg, jag har inte hunnit skriva något nu på eftermiddagen och efter att jag skrev det första inlägget hade jag inte något att skriva om! Förut hade jag ett inlägg på lut, men då blev jag upptagen och inlägget rann ut i sanden..  Men ja, här har ni mig!

Jag har inget att skriva om nu heller, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om som kan vara intressant.
Kan ju meddela att min mage börjar må smått bättre, jag har inte ont hela tiden längre och toabesöken är betydligt färre. Jag hoppas att det är över för den här gången nu!
Har fått andra järntabletter, i brusform som jag hoppas funkar för mig.
Ska testa att ta en imorgon om magen mått bra hela dagen, annars så tar jag en i övermorgon.
För just nu tror jag att min lilla stackars mage måste vila, den har haft några tuffa dagar och nätter.

Ja, haha! Nu vet ni allt om min mage och hur den mår.. Intressant, intressant.. Eller INTE!
Men ja, vad fasiken? Det är ju faktiskt det som upptagit mina tankar en del i dessa dagar.


Nu ska jag ta någonting att äta, och sedan ska jag göra min dotter sällskap i sängen.
Känner mig trött, och sovsugen!

Vi, mina fina läsare höres mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Skönt att höra att magen mår lite bättre =)

Hoppas du sovit gott och får en bra lördag =)



2011-03-05 @ 05:42:56
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Linda

Awww, gud vad kul att du tycker att det börjar synas iaf. Annars vore det ju himla trist..



Härligt att bilderna är klara. Du får va inne på MSN nåt så jag kan få dom :D :D

2011-03-05 @ 14:27:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: valeria<3 20 år och lyckliggravid!:)

Jo precis... så roligt att lära känna fler! =)



Hoppas magen känns bättre snart! :)

2011-03-05 @ 22:52:13
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0