Nu börjar de komma..

.. alla de bebisar man väntat på!
Har följt en hel del tjejer med BF i juni/juli och nu börjar det komma en massa bebisar!
Valeria, Melissa och så nu Jennie - Grattis till era små mirakel!

Och jo, nu längtar jag ännu mera efter mitt pyre. Men hos mig är allt lugnt, mina förvärkar/sd har blivit bättre under de 2 senaste dagarna och jag kunde inte vara mer less över det. Jag hade ju hoppats att bebis skulle vilja vara tidig så att jag slipper vara gravid mera, och kan få bli tvåbarnsmamma med två barn utanför magen istället för som det är nu. Men ja, bebis vill ligga kvar och då är det så. Självklart vore det skoj om bebis vill ligga kvar tills dess att Lotta hunnit ner hit, så att hon kan följa med på förlossningen helt enligt plan.. Men det är ju så många dagar kvaaaaar ju!
Lotta och Jimmy kommer ner runt den 25:e juni, så egentligen borde jag hoppas att bebis ligger kvar tills dess :)

Eller ja, mina sd/förvärkar har blivit färre men inte mindre smärtsamma.
De gör faktiskt mer och mer ont nu, de jag får nu blir jag ganska chockad över, över hur jädra ont de gör!


Idag ska jag ladda upp magbilder på två utav mina veckoinlägg, bilder som jag helt glömt av att lägga upp och sedan ska jag ta en ny bild och lägga upp ett nytt veckoinlägg om denna vecka :)

Så håll utkik! Magbilder är på väg..

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

va söt du är som länkat te mej <3

snart har du din bebis hos dig du med men förstår att de är segt när man läser gravid/mamambloggar och fler å fler fått sina nu

de känns lite konstigt att kika in på dom gravid/mammabloggar jag läser och inte själv sitta med magen i vädret man har ju lixom suttit i samma sits för inte så länge sen :P



Kram Kram

2011-06-11 @ 17:46:31
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0