Ni får ursäkta mig..


.. men jag har så lite ork till att svara på alla era fina kommentarer!
Ni får inte tro att jag inte uppskattar dem eller så, för det gör jag verkligen!
Jag läser dem, och era bloggar men jag är så dålig på att svara och kommentera tillbaka.

Men så att ni vet, jag läser era bloggar nästan varje dag :)

Jag och Saga har varit hos hennes pappa från torsdag tills igår kväll. Jag tänkte blogga då men orkade inte eftersom jag hade haft en helvetesdag med förvärkar och sd. Den värsta dagen ever, skulle jag vilja säga eftersom det började direkt när jag vaknade och bara blev värre och
värre tills jag till slut slocknade runt 24:00 på natten.
Igår hade jag även väldigt ont i ljumskarna, och det tryckte på rejält neråt mot rumpan.
Jag hoppas att allt detta är goda tecken och att det är på gång inom den närmsta tiden..
För att bara ha dessa pinvärkar är ohyggligt! Det är enormt påfrestende för psyket, och såklart kroppen men det är faktiskt värst på psyket. Jag blir otroligt nedslagen, och ledsen utav allt. Det är betydligt jobbigare än vad kanske låter som, eller verkar.

Men nu är det bara (förhoppningsvis)ca 1 vecka kvar tills Lotta och Jimmy kommer hit.
Lotta ska ju vara med på förlossningen, om hon hinner ner vill säga och på ett sätt så vill jag ju att bebis ska ligga kvar så att hon kan få vara med när bebisen kommer! Så helst av allt vill jag bara att pinvärkarna ska försvinna nu, och att de riktiga ska komma om ca 1 vecka. Det vore underbart :)

Nej, nu ska Saga sova lunch. Hon vaknade nämligen extra tidigt imorse, och börjar bli tröttis.
Vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Det är inte alls långt kvar nu väl? Hoppas allt går bra!!!



Åh, vad skönt! Det har blivit lite skoj att blogga igen! Läser du min? Jag vet att jag inte är bäst på att kommentera...



Nä om man skulle göra lite vettigt, maten gör sig inte själv, tyvärr, Haha!



Ta hand om er! Kramar <3

2011-06-18 @ 12:07:03
URL: http://brianse.wordpress.com/
Postat av: Angela

Ja men precis.. Ja jag är oxå hellre tyst faktisk och lyssnar på barnmorskorna vad dom säger.. Hoppas allt är bra med och magen.. Kraam

2011-06-18 @ 16:31:39
URL: http://angelou.blogg.se/
Postat av: Niikki

Oj det har jag ingen koll på. Jag är jätte dålig på detta med blodtryck och har ingen aning vad under trycket är. Det var ju nämligen så att för en vecka sedan åkte vi in för att sjukrådgivningen tyckte det lät som symptomer för havandeskapsförgiftning. Yr, illamående, huvudvärk, trött och ont i överdelen av magen. Då var mitt blodtryck som det brukade runt 105. Men i tisdags när vi kom in på kontroll låg det först runt 128 och då sa den sköterskan att det va högt om man gemför med det jag brukade ha, sen kollade dom precis innan vi åkte hem och då var det på 124. Denna gången låg det på 130. Jag blir lite orolig eftersom dom säger att jag har symptomerna för havandeskaps förgiftning. Ja jag tycker oxå våra små liv ska komma ut nu, jobbigt att gå och vänta :)

2011-06-18 @ 17:41:18
URL: http://mammaniikki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0