Inte så mycket att blogga om..

Har tyvärr inte så mycket att blogga om, och då blir det lite tyst hät på bloggen.
Jag, Saga och bebis i magen har det iaf bra. Jag räknar dagar tills det börjar bli okej för bebis att komma, Saga imponerar med nya meningar och nya ord dagarna i ända och bebis verkar filura på hur man kan ta sig ut.
Vi har haft det skönt i solen idag, Saga har varit på stan med sin pappa och sedan var vi ute och lekte hela eftermiddagen. Just nu befinner vi oss hos hennes pappa. Vi tränar på att Saga ska sova över här, så att hon snart kan göra det utan mig. Usch, och fy säger jag.. Men ett nödvändigt ont!
Hon ska ju antagligen vara här, med honom då bebis kommer och då finns ju risken att hon ska sova över.
Vill inte gärna att hon ska vara totlat ovan vid det och få världens dåligaste upplevlse utav det och få svårt att sova borta. Sedan såklart, så ska ju Saga också börja sova här lite då och då. Så just nu tränar vi lite!
Jag tror nog att jag bryr mig mer än Saga. Det känns så jobbigt att jag ska vara utan henne och ligga hemma själv och oro mig för om hon är ledsen eller så.. Självklart så lär det ju gå bra, men jag är ju den nojigaste av nojiga så!
Ja, nog om det nu.
Vet ni vad det är för datum idag?
Den 4:e juni.. Vilket betyder.. EXAKT 1 MÅNAD TILL BF!
Wihoooo!
Snart är bebis här, och Saga får bli storasyster!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

vilken fin blog du har =)

2011-06-04 @ 22:09:02
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Ja gummisnoddar va ju smart :)



Allt är fint med oss :) Väntar med spänning på ditt lilla knyte :D

2011-06-05 @ 22:03:09
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh bara en månad kvar!! Så spännande :) skönt att ni mår bra allihop!

2011-06-06 @ 05:40:11
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Madde

Spännande då det bara är en månad kvar :)



Simon sover nu i sin växasäng precis som vi trodde så älskar han den!

Somnar i den och sover nästan hela natten där, så det tar sej iaf :)

2011-06-06 @ 22:42:00
URL: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0