Ingen film.


Nej, precis. Det blev ingen film, men jag kikade på Criminal Minds istället, och tog det lugnt.
Ja, eller först la jag Saga och var ut med vovvar. Därefter så kikade jag på TV och bara låg.
Nu väntar sängen, och jag hoppas att jag kan få somna ganska snabbt eftersom jag är trött och behöver få sova för att orka med allt. Varje morgon nu när jag vaknar så är jag mer död än levande, och känslan släpper liksom inte på hela dagen men ändå har jag svårt att somna till på kvällarna!
Det är riktigt jobbigt, för då jag var gravid med Saga gjorde det inget att jag hade svårt att sova på nätterna för då kunde jag vila hela dagarna, men nu måste jag ju upp!
Har ju en Saga att ta hando m, och hon är ju pigg även om jag är trött och hängig.

Så, ja jag hoppas att jag kan somna snabbt! Igår somnade jag nästan direkt då jag la mig, och det var så skönt.
Så vi hoppas på favorit i repris idag :)

Är förresten hungrig, fastän jag mår illa också. Inte alls roligt.
Undrar om jag ska äta, eller skita i det?
Vad är bäst? Att gå hungrig eller att riskera att jag mår mera illa av att äta?
Ska klura på det en stund, och sedan blir det sängen för oss två!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot.

Okej, ja vi kör på libero här hemma just nu, har prova nån enstaka pampers, men pampers funkar inte alls speciellt bra på våran lille..



Allt bra med dig idag då ?=)

2011-06-10 @ 08:29:02
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0