Idag trodde jag..


..att jag skulle bli 2-barnsmorsa inom kort! Alltså, inom riktigt kort.
Vaknade imorse men ont i ryggen, på höger sida ungefär från mitten av ryggen coh ner emot svanken.
Det liksom kom och gick intervaller, först med ca 10 minuters mellanrum och sedan ganska direkt betydligt tätare.
Efter ca kl 14 så kom de typ var 4-5 minut och gjorde stundtals så ont att jag inte kunde röra mig så de kom.
Men! Det konstiga, och det som fick mig att tveka på om det hade något med bebis att göra var ju att det bara satt i ryggen, på ena sidan. Visserligen så strålade det ju ut i magen lite med, men bara på sidan av magen och lite frampå. Det höll i sig till ca kl 20 och sedan dess har det varit som bortblåst!

Jag vet inte vad det var, men klurar på om det var konstiga förvärkar?
Har ju hört om personer som bara får värkar i ryggen.
Jag är iaf enormt lättad över att det har släppt, och så hoppas jag att det inte kommer tillbaka på ett tag nu.
O mdet var förvärkar, så kan det får bli riktigt värkar om sådär en 2 veckor eller så..
Denna bebis är bokad att komma oi vecka 37 eller 38, eller ja. Jag har sagt åt den att göra det!
Så nu är det bara att vänta och se!

Jaja, nu ska jag gå och göra mig klar för natten och så ska jag sooooova!


Kommentarer
Postat av: charloth

Hoppas jag får vara med!

Vill värkligen det :)



Men om inte så får jag ju se skönheten sen :)



Puss på er!

2011-06-02 @ 14:40:56
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Oh, vad jag längtar :D Får se om din bebis tittar ut när jag är i Turkiet eller om du håller dig tills jag kommer hem :)

STOR kram <3

2011-06-02 @ 19:47:21
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Eller så har bebisen redan kommit eftersom du inte har skrivit :) Sitter som på nålar här hemma :D <3<3

2011-06-02 @ 19:47:55
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Kan du se din statistik?

2011-06-02 @ 19:57:04
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0