Hängig :/



Känner mig allmänt hängig, är trött i kroppen och har huvudvärk. Har mått illa större delen av dagen, och haft svårt att äta. Fick i mig riktig middag iaf, och sitter nu och inväntar att värmen ska avta.
Jag var hos min BM igår, och allt såg bra ut utom urinen som det tydligen var bakterier i.
De skulle skicka det vidare, och så får vi se om jag har UVI :/
Hoppas verkligen att jag inte har det, utan att det bara råkade vara lite bakterier ändå eller något.
Orkar inte med att käka medicin och hålla på.. Vill bara ha ut bebis nu!

Men ja, har jag UVI så är det bara att knapra antibiotika och se glad ut!

Min BM har iaf gett bebis klartecken att komma ut.
Jag är så pass långt gången att jag inte längre ska oro mig över mina sd och skulle det hela dra igång så kommer de inte att stoppa upp det, utan då är bebis välkommen till världen.
Jag skulle gärna vilja att det blir ganska snart jag, har så ont överallt och får förvärkar och sd utav allt och får riktigt ordentligt ont. Ofta tror jag att det är på G men så bars försvinner det och just nu känns det bara som om jag har en massa ont utan att det ger resultat och så. Det är betydligt jobbigare än vad man kan tro!
Men nu är det inte många veckor kvar till BF, och sedan så vet jag att bebis max kommer att ligga kvar i ca 2 veckor till om den inte kommit ut innan dess. Så snart, snart!


Aja, nu ska jag slappa framför en film.
Ni får ha det bra, och så höres vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0