Ensiffrigt.

Japp, idag är det bara 9 dagar till BF.
Konstigt nog känns det så otroligt lång bort ändå, och jag har faktiskt börjat tro att jag ska gå bra mycket över tiden.
En skitjobbig känsla av uppgivenhet börjar infinna sig, och eftersom jag haft en jobbig graviditet med smärtsamma sd och nu dessa pinvärkar har jag på något sätt trott att denna lille bebis ska komma före BF. Men nu känns det inte alls så, och till min motvilja så får jag lov att erkänna min besvikelse.
Jag hade gärna haft min bebis här nu..
De senaste dagarna har det varit hyfsat lugnt på värkfronten, igår hade jag i och för sig rejält med molvärk hwla förmiddagen + att en stor del av slemproppen släppte men den smärtan gick över efter några timmar och sedan har det varit rätt så lugnt. Hade lite värkar igår då ja la Saga, men de försvann ju efter någon timme.. Precis som vanligt!
Annars är det lugnare än vad det brukar vara och jag tror att det beror på att Lotta och Jimmy äntligen kommit hit, innan de kom så var jag nervös över att Lotta inte skulle hinna hit innan förlossningen och som alla vet kan oro ge förvärkar och sd. Men nu när hon är här känner jag mig lugn och trygg.
Vi har packat bb-väskan på riktigt. Sophia var världens gulligaste och lånade ut sin stora skötväska till mig, så nu slipper jag ha med 2 väskor. Och igår köpte jag ett babyskydd, så nu är allt liksom klart! Både väskan och skyddet står redo i bilen.. Nu väntar vi bara på värkar eller vattenavgång :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

har pappan till barnet hört av sig? ingen ändring där att han vill va med på FL?

hoppas allt går bra nu inte långt kvar :)

Kram

2011-06-25 @ 18:21:36
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Vad skönt att allt är klart :)



Snart så tittar nog bebben ut, jag tror verkligen att det är en liten pojke :)

KRamar <3

2011-06-25 @ 20:10:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Åh snart är det dax för din bebis att komma ut! längtar så efter att få veta vad det är som gömmer sig i din mage ;)



Ha en bra dag gumman!

KRAM

2011-06-27 @ 06:49:42
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0