Bebis ligger kvar där den ska!


Japp, bebisen ligger kvar där den ska!
Efter gårdagen så har jag knappt känt av någonting alls, förutom de vanliga smärtsamma sd såklart.
Men inga nya tecken på att något skulle vara på gång. Så vi får hoppas att bebis vill ligga kvar till iaf 37+0 eller så.
Det vore det allra bästa, för då är lillebror/lillasyster färdigbakad och jag
slipper ligga kvar på sjukhuset med en minibebis.

Idag har det varit superbra väder, och Saga var ute länge och lekte medan jag borstade Milton och krattade gräs.
Det var rriktigt varmt mellanåt, och det känns verkligen på då man är gravid och tung i detta väder. Aldrig har jag varit så värmekänslig som jag är nu!
Men det hör väl till antar jag, och som tur är så har jag bara ca 5 veckor till BF nu!
Så snart är det dags :)

Nu ska jag sova, det blir tidig kväll då jag verkligen känner att kroppen behöver det.
Jag har varit så trött i flera dagar, och har svårt att somna om kvällarna så jag tänkte att om jag lägger mig extra tidigt så kanske jag somnar liiite tidigare också, och inte är lika trött imorgon!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

skönt att allt ser bra ut:) hoppas at liten stannar kvar ett tag till i magen:)



Hare gott

kram

2011-06-04 @ 08:31:56
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0