Varmt, varmt, varmt!

Usch, det är hemskt varmt ute. Inte för att man ska klaga på värmen, men det är så jobbigt för barnen med denna hemska värme. Freja har värmeutslag på halsen, ialla vecken och på rumpan där hon har blöja. Jag har henne en del på golvet utan blöja men det hjälper inte så mycket då hon ju ändå ligger på den lilla gumpen.
Och de kan inte ha kläder på sig, någon utav dem för då kommer de ju att tippa av i värmeslag!
-
Imorgon blir min Freja 2 veckor gammal! Jag kan knappt tro det.. Tänk, det känns som om det var nyss jag klagade på hur jobbigt det var att vara gravid, och nu är hon här! Helt sjukt :)
Jag  kan säga att livet som 2-barnsmamma är betydligt lättare och trevligare än livet som mamma till ett barn utanför magen, och et i magen. Det var hemskt, och speciellt dom jag hade en så jobbig graviditet!
Men nu är det över, och några fler barn blir det inte på många år!

Kommentarer
Postat av: Brian

Haha, det säger du bara ;) Du lär ha universums snyggaste blogg nu :p FUCK!



You're as damn beautifulas ever! :)

Kramar

2011-07-10 @ 16:44:46
URL: http://brianse.wordpress.com/
Postat av: Linda

HAHAHAHA dör för Charloth i bakgrunden. Hennes hand :D Hahaha!

2011-07-10 @ 19:58:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0