Svaren..

.. på frågestunden kommer imorgon, så fortsätt att fråga.
Ställ dina frågor HÄR!
-
Idag har vi varit ner till stranden med Saga, hon hade väldigt roligt och skuttade runt i vattnet.
Hon är verkligen inte rädd för att bada, och det är superkul!
Sedan efter att vi badat, så gick vi till kiosken och köpt en klubba åt Saga, jag var dösugen på något gott men eftersom jag inte kunde välja så fick det vara! Väldigt bra måste jag säga :)
Då slapp jag äta onyttigheter idag med!
Det har varit underbart väder idag, men jag kommer på mig själv med att längta tills det ska bli svalare.. Det är så otroligt jobbigt att kämpa hela tiden för att hålla barnen svala, speciellt Freja som har svårt att reglera sin kroppstemp själv. Hon blir varm och klibbig av att ligga i bara blöjan.. Och detsamma gäller mig!
Amningshormonerna gör att jag svettas som en gris, det är likadant som när jag var preggo.
Värmen är skön, men usch så jag svettas!
-
Nu ska jag snart lägga Saga, så vi får höras senare eller imorgon.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0