Sjukt dålig.

Japp, är sjukt dålig på att kommentera dessa dagar!
Jag ska bättra mig, så fort jag orkar.
Men läser det gör jag!
Alla mina favoritbloggar läser jag, var eviga dag!
De som är i min länklista + några till. Ska förövrigt lägga till en favoritblogg i den listan..
Gör det ikväll, så håll koll efter en till favorit!
-
Jag har mått hyfsat bra idag. Vaknade hyfsat pigg, blev sämre mitt på dagen men då tog jag alvedon och blev en aning bättre. Nu här på kvällen ömmar båda brösten rejält, och jag har ont precis överallt.
Tog en ipren och ska sova snart, vi får se hur morgondagen blir.
Jag hoppas att alla läsare mår bra, och så höres vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Åh jag behöver verkligen din hjälp!



Jag är inne på pirate bay. Hittat psc4 och när jag ska ladda ner den så går det inte?



Det står att det inte går eller den inte stöder den filen eller nått annat. Det står så på alla jag testar med. Vet du varför?

2011-07-17 @ 22:00:20
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Du får vara dålig på att kommentera :)

Du har ju precis fått dig en till liten dotter så det är ju inte så konstigt :P



Hoppas allt är bra med er <3

2011-07-18 @ 20:57:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0