Inte så ensam som jag trodde..

.. jag är inte så ensam som jag trodde.
Fick så underbara kommentarer från en hel drös med vänner, bekanta och olika bloggläsare på detta inlägg.
-
Jag vill någonstans bara påpeka att jag faktiskt någonstans vet att jag har vänner, jag har människor som bryr sig och som älskar mig men att jag ibland käner mig väldigt ensam, upplever att jag inte har någon och får bolla med en miljon saker själv. När jag känner så är jag rädd att en förlossningsdeprission ska komma, men det vet jag att så är inte fallet. Det är bara slängar utav utmattning, babyblues och dagar av tristess då jag bara sitter och glor.
Men iaf, nu har jag haft 2 bra dagar!
Har knappt varit ledsen alls och det är ljuvligt :)
Freja har varit sig själv igen, sover på dagarna som hon ska och äter med jämna mellanrum och verkar må bra.
Hon hade lite ont i sin mage så jag har köpt droppar, hon har fått dem i 2 dagar nu och inte haft ett dugg ont!
-
Nu ska vi äta fruktsallad och se Heroes, så ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Va härligt att du mår bättre :)



Sv: Ja det önskar jag med haha! Hade verkligen behövt någon som visar mig hur man gör. Yputubevideorna är lite för snabba haha.

2011-07-24 @ 21:51:53
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Jasmin- mamma till Angelina <3

Vad underbart att du mår bättre. Och jag menade det jag skrev verkligen, beundrar dig kvinna ;)



Hoppas själv på en lugn natt, fast tror inte jag får det för lillan har sovit länge så hon lär vakna snart och hålla igång hehe..



Och föresten vet inte om du såg det men jag svarade på din fråga fast i mina kommentarer hehe. Lite nytt det här med bloggandet x)

Vad hette din barnmorska som du hade under förlossningen? Hur såg hon ut?

2011-07-24 @ 22:16:12
URL: http://jassisa.blogg.se/
Postat av: Charloth

Underbart att det känns bättre!

Det gör mig glad :D



Massa kramar och pussar!

2011-07-24 @ 22:25:03
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0