Hemsk natt!

Hade en hemsk natt, nu mot idag. Saga vaknade då jag gick för att lägga mig och Freja och bara grät och grät.
Jag förstod inte alls vad felet var, men det blev värre då jag höll i Freja och matade Freja.
Saga ville helst bara att jag skulle ligga med henne på armen, och så skulle hon ha handen innanför tröjan på mig. Och när hon ligger så, och jag måste ligga på rygg så kan jag inte somna utan blir bara irriterad istället, trots att jag inte vill. Efter någon timme med gråt i natt kan jag berätta att det inte bara var Saga som grät, även jag satt och grät en skvätt av vanmakt och trötthet.
Som tur var somnade mitt lillhjärta efter ett tag och vi fick sova lite iaf.
-
Nu såhär ett tag senare vet jag vad som var fel igår natt, för idag har nämligen Sagas näsa börjat rinna, hon har varit febrig, trött och gring. Hon var på väg att bli sjuk med andra ord!
Så nu har hon fått alvedon, hostmedicin och näsdroppar.
Hoppas innerligt att det hjälper och att vi alla får sova mer inatt!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Usch då, hoppas du får en bättre natt snart så du får lite sömn!



Molly får också alvedon och hostmedicin :/ Vi får hålla tummarna att våra flickor blir friska snabbt. <3

2011-07-13 @ 10:01:43
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Åh hoppas hon blir frisk fort! :)

2011-07-13 @ 21:45:59
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0