Hahahaha!

Oh, så söta ni är!
Och så klantigt skrivet av mig!
Nej, Saga är inte 4 år, hon är snart 2 år. Det jag menade med detta -
"Idag är Freja 2 veckor gammal, tiden bara springer iväg!
Snart är hon lika gammal som Saga, och Saga är nästan 4 år.. Helt sjukt!"
var att, när Freja är lika gammal som Saga är nu, så är Saga nästan 4 år :)
-
Men jag förstår att det lät tokigt, för mig var det ju självklart vad jag menade men när jag läser texten med era ögon så blir det en helt annan sak. Menmen, nu vet ni! Saga är "bara" 2 år än så länge!

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Haha, jag reagerade när jag läste det men jag förstod vad du menade ;-)

2011-07-12 @ 11:07:09
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hihihi Ibland blir det ölite fel

2011-07-12 @ 13:07:11
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0