En härlig dag :)

Oh, vilken härlig dag det varit idag!
De senaste dagarna har varit tunga, jag har varit trött och känt mig otroligt ensam.
Det har inte varit roligt, men jag har tuffat på. Tagit hand om barnen och bitit ihop, fastän gråten legat i halsen mest hela tiden. Men idah har det varit bättre! Fiick sova mera under natten som var, Freja lyckades somna om efter det första frukostmålet och vi sov från ca 5-6 till klockan 8! Det var skönt och välbehövligt.
Hon vaknade resten av natten varannan timme för att äta men somnat väldigt fort igen.
-
Sedan har vi ju varit på vift idag!
Var hem till Jasmine, som jag aldrig träffat förr och fikade och snackade en massa bebis/barn.
Vi delade erfarenheter kring förlossningen och graviditet och det är så skoj att få snacka av sig om sånt!
Skulle kunna prata om sånt jämt.. Haha!
Så nu ska det bli skoj att ses mera, träffa de andra från "tråden" på fl och skaffa nya bekanskaper!
Sedan var vi ju på BVC idag!
-
Freja har gått upp 395 gram sedan i onsdags, och väger nu 3845 gram, är 53 cm lång och
har ett huvudmått på 36,5 cm! Lillla tjejen börjar bli stor nu!
Mammas gounge.. Usch, vad jag älskar mina barn!
Finns inget bättre än dem :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej Hej ! Jag ramlade in här genom FL och sedan såg ha att du var från Sundsvall. Vad kul, jag med! Vilka fina flickor du har :) Kram Kram

2011-07-21 @ 19:40:48
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vart i Sundsvall bor du ?:)

2011-07-21 @ 22:33:55
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Här skrev du ju hur mycket hon hade gått upp i vikt, heja Freja =D

2011-07-23 @ 22:40:25
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0