BVC

Idag var det dags för BVC-besök för min lilla dam.
Vår BVC-Tant var ju här förra veckan, för 6 dagar sedan för att vara korrekt och vägde min tös. Då vägde hon 3254 gram, och hade alltså gått upp 244 gram på 6 dagar. Nu har det som sagt gått 6 dagar till, och vågen stannande idag på 3450 gram, vilket är en vikt uppgång på ytterligare 200 gram för Freja!
De mätte även henne, och nu är hon 51,5 cm lång och har ett hattmått på 35 cm.
-
Så alltså, sedan födseln har hon gått upp 1/2 kg, blivit 2,5 cm längre och huvudet är 1 cm större!
Hon växer som hon ska med andra ord, och viktkurvan ser lysande ut, spikrak uppåt!
-
Jag längtar redan till nästa besök hos dem!
Tyvärr var detta sista gången vi träffade vår BVC-Tant, eftersom hon går på semester nu och sedan i pension :/
Lite trist, men så kan det vara! De andra som jobbar där är också duktiga så :)

Kommentarer
Postat av: Dalila

Hejsan och väälkommen:D



Du får inte börja 6v programmet tidigare än efterkontrollen. Jag har övningar som man kan börja med direkt efter förlossning (jag började 10 dagar efter förlossning) om du vill ha?



Vilka sötisar du har där hemma:D kram kram

2011-07-12 @ 20:48:44
URL: http://www.superpilates.se/pilatesbootcamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0