Blässshh, så trött jag är!

Åh, jag är så trött idag!
Freja hade en hungrig natt, och åt 4 gånger från klockan 24 inatt till klockan 8 imorse. Det kändes som om jag bara hann somna så vaknade hon igen och var hungrig. imorse runt 8 så hade hn säkert kunnat sova vidare, men det ville ju inte Saga så det var bara att glatt kliva upp!
Sedan har hon haft en lite jobbig dag idag, min lilla gotjej. Hon har varit ordentligt trött länge nu, men inte kunnat somna riktigt så jag fick sitta och gunga med henne i famnen tills hon somnade. Nu ligger hon i sin lilla säng och sover, och jag är helt färdig. Hade helst bara tagit ungarna och gått och lagt mig, men det går ju inte då BVC-Tanten kommer klockan 3 för att kika på Freja och väga henne. Så jag får allt vara vaken!
Men jag kan lova att det blir en tidig natt idag..

Kommentarer
Postat av: Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke)

Sv: Ja ska bli jättemysigt. August faster Bella ska sjunga i kyrkan och efter ska det bjudas på buffè i trädgården=) Med oss är det bara bra! Börjar du komma in i livet som 2-barnsmamma nu? Kram

2011-07-10 @ 10:46:40
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0