Vill du ut?

Alltså, jag låg i sängen med Saga för en liten stund sedan.
Och så känner jag tydligt, riktigt tydligt hur bebisen buffar därinne emot främr delen av min mage.
Det känns riktigt stark, precis som om den liksom vill buffa sig ut!

Jag är idag i vecka 16(15+2) och är nyfiken på hur normalt det är att
känns såhär pass tydliga rörelser i dessa tidiga veckor?

Jag vet att man kan känna tidigare när man väntar bebis nr 2(och de därefter) men det känns skumt att känna så pass tydliga rörelser, alltså det var supertydligt! Som de rörelser jag kände i kanske vecka 24 -25 med Saga..
Jag börjar nojja på om det är tvillingar, haha! Jag har gått upp 2 kilo(hade i vecka 12), jag har måt superilla, kräkts och varit otroligt trött samt känt rörelser sedan vecka 12.. Och som ni såg på bilden jag la in så såg jag gravid ut redan i vecka 9.. Haha, tänk om? Äsch, jag nojjar bara!
Allt det här är fullt normalt, speciellt då jag väntar bebbe nr 2..
Men jag är ändå fundersam över de starka rörelserna!

Och jo, jag vet att det är bebbe! Jag känner precis vart min livmoder sitter och det är därifrån buffarna kommer :)


Aja, om någon har något svar på det jag undrar så är det bara att kommentera så får jag veta, hihi!
Vore skoj att höra från er som har lite erfarenhet av att vänta tvillingar, eller bebbe nr 2!

Ska sova nu, höres imorgon!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag kände C i v 13 (12+) ;) Så fullt möjligt

2011-01-11 @ 22:06:29
URL: http://simonesbarnmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0