Utmanad!

Har blivit utmanad utav Ilda!



*Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat sedan den 17 november 2008. I lite över 2 år med andra ord.

*Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? Nu ska vi se.. Ca 20 stycken skulle jag tro.

*Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar? De flesta är dagboksbloggar.

*Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja, det tror jag nog. För jag skriver ju precis som jag är, allt jag skriver om händer mig, och är ett ur mitt perspektiv.

*Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Ja, jag tror att jag hittat en gräns. Jag kan vara ganska privat, men vet när jag ska dra ner på infot och inte berätta allt även om jag skulle vilja.

*I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Vad svårt! Jag skulle vilja svara "inte alls" men eftersom jag hela tiden strävar efter att få fler läsare och fler som vill kommentera så kanske det är bekräftelse?


*Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? Nej, det har jag inte. Fast jag har sett en läsare och hon kände igen mig, haha!

*Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Ja, det tror jag. För de som förändras som personer genom att blogga och bara bloggar för att provocera och vara elaka tror jag att det är skadligt, tyvärr så är det lätt att man påverkar sig själv genom denna provokation. Och de som har svårt för att ta kritik, eller elaka kommentarer kan det nog också vara skadligt efterom det kan dra ner deras självkänsla och få dem att må dåligt.

*Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Jag vet inte om det funnit så många nackdelar, förutom när folk använde min blogg som ett sätt att spionera på mig, och vad jag gjorde.. Det var otroligt störande och nästan kränkande! Annars så har bloggande bara varit roligt och givande!


*Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Ja, om jag fortsätter att tycka att det är lika roligt så lär jag vara kvar - och på samma adress eftersom detta är mitt "hem"





Nu utmanar jag Elin, Simone och Linda

Kommentarer
Postat av: Niikki

Okej där ser man, hoppas verkligen det inte är någon fara. Jag vet att sammandragningar i viss grad inte är bra. Jag födde ju själv förtidigt pga dom. Caspian föddes i v 34 men i v 32 gick slemproppen och innan dess hade jag haft extrema sammandragningar.

2011-01-27 @ 11:01:34
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: Exakt, det är perfekt :) Så det nog den röda skulle jag tro! Vi får väl se, haha..

2011-01-27 @ 11:17:59
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Niikki

Yes, sås jag förstår ju din oro. Mig har dom ju extra koll på och i v 30 ska jag in på en kontroll för att se om det börjat starta. Jag sa hela tiden när jag väntade Caspian att jag hade extrema sammandragningar, magen va ju hård dygent om. Men dom flesta tyckte att det inte va någon fara eftersom jag inte hade ont. Men jag hade ju inget att gemföra med så jag visste ju inte redigt om dom gjorde normal ont eller mycket ont. Sen började mitt vattengå och så fick jag läggas in sen satte dom i gång mig efter 3 dygn. men fy tusan va drygt att behöva ligga på neonatal efteråt.

2011-01-27 @ 13:37:12
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: jaha det var så du menade :) Jag tänkte fel.. Haha!

Ja det vet vi ju inte, vi får se vilken datum bebisen bestämmer sig för att komma ut!

Jag hoppas min kommer innnan midsommarafton, vill inte ett barn som fyller år då :) haha..

2011-01-30 @ 11:26:52
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0