Trött värre..


Hade svårt att somna igår, vet inte vad det var.
Jagv ar iaf hungrig som attan och gick upp och åt lite runt halv tolv, och sedan låg jag vaken bra länge innan jag tills slut somnade till. Så nu känner jag mig trött, Saga vaknade runt 6 och har sedan dess somnat, och vaknat, somnat och vaknat.. Det tär på lite om man redan är trött. Känner mig inte alls på g för att jobba, men än är det många timmar kvar tills jag ska ner och jobba så jag hinner nog piggna på mig och känna mig lite fräschare.

Ska lämna Saga på dagis strax före halv elva, och sedan går jag hem till Carina med min lunch och käkar innan jag ska jobba. Vi har ju bara rast i 15 minuter på jobbet och då hinner man inte ta direkt!
Så det är bra att se till att man ätit innan, för på rasten hinner man som bäst bara dricka lite kaffe och gå på toa, plus att att värma sig lite.  Nej, nu ska jag väl runda av här.
Ska klä på Saga, fixa lite med pärmarna och sedan är det dags att åka lite buss!

Ni får ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just pågår flera tävlingar på min blogg så passa på att anmäla dig och ha chansen att vinna fina priser:)

2011-01-11 @ 17:52:02
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0