To loooong!


Nu har jag bloggat dåligt i flera dagar! Ni får ursäkta, men vi har varit lite sjuka här hemma.
Saga blev jättedålig på fredag kväll, och var dålig hela lördagen. Själv så gick jag runt hela lördagen med världens värsta huvudvärk och hade det tungt. Igår mådde vi båda bättre, men nu är jag sämre igen.
Hatar verkligen att känna mig sjuk och sliten, det är så otroligt frustrerande.

Plus att jag har alla dessa gravidkrämpor, har börjat få otroligt ont i ryggen och fogarna har börjat strula på riktigt nu. Mår illa varje morgon, så att jag oftast inte kan äta frukost.
Jag känner mig svag och vill helst inte stå upp några länge stunder, är trött mest hela tiden och har det jobbigt.
Kommer inte alls ihåg att det var såhär med Saga i magen..
Snacka om att man kan förtränga saker, eller så var det stor skillnad!
På plus sidan finns iaf att jag tycker att sammandragningarna har lugnat ner sig, och det beror säkert på att jag tagit det så lungt i helgen och så. Vi har ju bara varit hemma och vilat upp oss.
Men jag får lite ont ändå, som i ett band över magen och bak över ländryggen.
Inte ett dugg jäkla roligt, villl jag lova!

Ska gå på läkartiden på onsdag fast det kanske inte är något fel med mig, för om jag går dit och allt ser bra ut så kan jag andas ut på riktigt! Det vore skönt :)


Nej, nu ska jag se lite på TV, ringa på dagis och så höres vi senare!

Kommentarer
Postat av: Martina

va mysigt att du fått se de lilla livet i magen och att allt var bra:) skönt att sammandragningarna lugnat ner sig.



hoppas ni får en bra vecka

kram

2011-01-31 @ 13:26:56
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Ni får krya på er allihopa :)

Viktigt att ta hand om varandra!

Kram

2011-02-01 @ 10:22:17
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0