Sjukling..

Hello, mina fina bloggläsare!

Idag är jag en sjukling, och är hemma. Huvudet värker, halsen gör ont och så mår jag illa på allt det!
Mådde förövrigt illa hela dagen igår också.. Och jag har kommit fram till att det inte är järnpillrens fel, eftersom jag har hoppat dem varannan dag(får göra så) och jag mådde alltså illa även på dagar som jag inte tog dem.

Så ja.. Sjuk! Så var det ja, jag är hemma och mår inte så toppen.
Har Saga hemma också eftersom det känns onödigt att lämna henne på dagis då jag är hemma. Då kan jag lika gärna ha min fina dotter hemma med, och mysa lite extra med henne.

Igår blev det inte mycket bloggat för min del, jag mådde så konstigt..
Var illamående, yr och liksom svag.
Idag känner jag mig ungefär likadant.
Inte ett dugg roligt, och jag blir nästan orolig att det är något med blodtrycket.. Men ja, jag väntar och ser!
Ännu käner jag mig inte skrämmande dålig utan klarar av att finnas och så.

Nu ska jag snart göra lunch åt mig och min älskade vackra underbara dotter och sedan när klockan börjar närma sig ett ska vi viiiiila! Åhhh, så skönt, haha!

Kommentarer
Postat av: Ilda

Ush vad du inte mår bra =/

Krya på dig!



Sv: JA men jag kan tänka mig att du längtar ihjäl dig!! Bara jag tänker på det får det mig att längta och sakna tillbaka graviditeten =)

2011-01-17 @ 12:41:34
URL: http://iloveami.blogspot.com
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Ja det är jättesvårt =/ Tänk om det bara fanns en sort,va lätt det hade varit då =P Har hittat en på Lindex som det hittills bara varit ordinariepris på men jag tycker det är såå svårt med storlekarna.. Vet ju inte direkt vad man kommer behöva ha för storlek sen =/ ÄN så länge kan jag ju liksom ha mina vanliga,även om dom börjar bli på gränsen.. Jaja det löser sig =)



Klart jag kommer följa den! Är ju hur kul som helst att följa andra gravida på deras resa =) Man kan ju som du säger ha så mkt utbyte av varandras erfarenheter/situationer på ett helt annat sätt än andra som inte är gravida =)



Du finns på min bloglovin-lista nu =)



Krya på dig!



Ha en bra dag!



Kramen

2011-01-17 @ 13:56:36
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Charloth

Du får krya på dig!

Här hemma är vi suka oxo även jag i dag :P



Puss på er!

2011-01-17 @ 16:34:21
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Jocy

Åh va söt :) jag tyckte de va så underbart o känna hur bebben sparkade! ibland kunde han sparka mig i revbenen o de va inte så kul.haha.



jag misstänker jag är gravid,men vill inte hoppas för mke..har inte fått min mens än så ska vänta o se några dagar för att testa mig. Hoppas det är goda nyheter :)

2011-01-17 @ 17:34:48
URL: http://jocypocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0