Shame on me!



Ja, för fasiken!
Jag har varit hemma sedan typ kvart över 5, men har inte bloggat ännu. Vilken dum bloggerska jag är!
Haha, nej men seriöst. Jag har inte orkat, känner mig sjuk och eländig igen.. Men ja, jag vill jobba imorgon ändå!
Vill liksom få ihop mina timmar, så att lönen som ramlar in i februari blir hyfsad iaf.. Det vore skoj!
Jag ska ju börja spara till en fin barnvagn, och så vill jag köpa bebissaker!
Och jo.. Jag vill shoppa lite nytt åt Saga med!

I helgen blir det antagligen att åka till Babyproffsen och Barnens hus för att provköra vagnar.
Vill testa lite utav det som finns på marknaden, och på så vis enklare veta vad jag vill ha.
Längtar efter att få kika på bebissaker och att få gotta sig i allt fint som finns!
Det finns inget bättre!


Idag så jobbade jag iaf, det gick väl typ bra.. Det var trögt, och jag mådde sådär.
Hoppas att jag känner mig bättre imorgon, men som jag känner mig nu bådar det inte gott..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0