Sålt och köpt..

Hello!


Har sålt lite saker på tradera, och sedan eftersom jag gjorde det fick jag även köpa lite saker!
Gjorde det idag.. Det blev en mössa till bebisen, och ett par supersöta byxor till bebisen.
Och ett par mammajeans till mig!

PoP hade rea, 70% på alla reavaror, så jag slog till!
Gav 170 kr för mina byxor och de skulle ha kostat 595 kr, så det var ju lätt värt det! Och så vet man att det är bra kvalité på dem också, eftersom de kommer från PoP. För den söta mössan gav jag 40(?) kr och för byxorna 70 kr.
Alldeles lagomt :)

Skulle ha gått lös på betydligt mera, så jag känner mig jättenöjd!
Och så är det ju så roligt att handla de där första sakerna till bebisen.. Det är speciellt!
Ni ska få se bilder sedan, men nu måste jag och min nya tjocktjock mage viiiiila lite!


Höres!

Kommentarer
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: Okej, ja men då är den det :) Vad mysigt, en börjar ta form nu!



Tänk vilken mage du har i slutet då :)haha

2011-01-20 @ 19:17:04
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: Okej vad skönt.. Aa jag har nog också destovärre åkt på foglossning, har så ont i höfter och rygg, ska prata med MVC imorgon om det när jag ändå ska ringa dem.



Ja men lägg upp bilderna så jag får se, kan du ine visa hur du såg ut med Saga så man kan jämföra lite :D



Kram på er

2011-01-20 @ 21:44:41
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0