Så typiskt!

Hejsan!

Jag har ju glömt att berätta för er att Pirran löper, och skulle ha parats i dagarna med sin lille fästman i Linköping..
Men ja, såklart.. Jag har fått jobb och ka nsåklart inte åka ifrån såhär tidigt!
Så ja, det sket sig med denna parning.. Det känns så jävla trist, och det är som en skugga för mig just nu.
Jag hade väntat och längtat så länge på att göra det här och hanen som jag valt ut och skulle låna var perfekt för henne! Men, vad göra?

Jag får bara hoppas, hoppas, hoppas att jag får låna honom till sommaren istället!


Men annars så är det bra med mig, första dagen på utbildningen gick bra. Vi lärde oss MASSOR och ahde trevigt, och skrattade en hel del. Imrogon är det dags att jobba ute, och köra först lite rollspel för att träna på att värva medlemmar till Rädda Barnen, och sedan ska vi få testa på att värva på "riktigt" så att säga. Ska bli spännande att se hur det går, jag känner mig faktiskt självsäker och tycker att hela jobbet känns roligt!
Älskar att äntlige ngöra något, och att jagfaktiskt jobbar för en bra sak.

Nej, nu ska Saga läggas och sedan ska jag plugga på vårt exempelmanus..

Kommentarer
Postat av: Charloth

Nej så tråkigt!

Men kul att du gillar utbildningen!



Puss

2011-01-04 @ 20:22:14
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

Vill du ha din blogg designad gratis? Klicka in hos mig och delta.. !

2011-01-05 @ 10:15:07
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0