Om man skulle ta och..

.. Äta lite kanske?
Jag är hungrig.. Igen.. Jag är jämt, jämt, jämt hungrig!
Kan käka middag vid klockan 5 och sedan så är jag hungrig igen vid halv sju.
Och så håller det på från det att jag blir hungrig!
Jag skulle lätt kunna äta ihjäl mig, haha!
Det är en sån här konstig gravidgrej, att vara så hungrig.. Varför är jag hungrig nu liksom?
Än tar inte bebben så mkt näring av sin lilla mamma men ändå ska jag vilja äta en massa!

Jag kan förstå på slutet, för då är ju bebisen stor och kräver en del, men nu?
Nu är det en liten plutt, en liten plutt på knappa 10 cm!
Hihi, men ändå en stor liten plutt :)

Äsch, nu ska jag gå och äta.
Sedan blir det sovning och att ladda för imorgon då Saga har dagis igen, och jag
har min första dag på utbildningen till jobbet! Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0