Lite bloggat, och lite besökt!

Hejsan!


Idag har det varit dåligt med inlägg, ett imrose och så kämpar jag på med ett nu.
Det gick ganska bra på jobbet idag, vi var bara två stycken så det kändes lite tomt.. Men samtidigt var det jäkligt tomt på folk idag med så, det var ju lika lika då!
Jag nådde iaf målet för dagen och kunde gå hem hyfsat nöjd, hade dock velat nå lite högre.. Nu känns det att man börjar komma in i det och vill ha bra resultat! Jag är inte nöjd med två värvda.. Jag vill ha minst 3-4 varje dag och snart ska det vara så!
Haha, man ska vara målinriktad!

Imrogon vet jag inte om vi bara blir 2 eller kanske 3.. Vet att en tjej är sjuk, och kommer att vara det hela veckan.
En kille till slutade idag, och sedan har vi en till sjukling som kommer på torsdag.
Så ja.. Det lär bli tomt imorgon med! Men jag hoppas på mycket givmilda personer ute i farten :)


Det har varit sjuuukt lite besökare idag.. Vart är ni?
Har haft så bra statistik i flera dagar, men så idag är det helt dött.. Det tycks vara dött överallt idag!

Men jaja, det gör inget. Jag gillar er ändå, fast ni har annat för er än att besöka min lilla blogg!
Imorgon är ni tillbaka va?


Vi höres imorgon, ha en fin kväll nu alla som klickar sig hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0