Läkarbesök inbokat!

Hejsan!


Har haft dessa jobbiga smärtsamma sammandragningar idag med, en gång i timmen från klockan 11 i förmiddags.
De har hållt i sig i ca 10-20 minuter varje gång, förutom nu vid 7 då den var mycket kortare och inte alls lika smärtsam! Så det är ju bra iaf.. Jag mailade ju BM, hon var ledig så jag ringde in till dem idag.
Fick prata med en BM som gav mig rådet att ta det lugnt och höra av mig till dem eller kvinnokliniken om det blev värre. När jag skulle ringa kvinnokliniken så hade de och BM's telefoner stängt, så jag mailade min BM igen och sa att det nu var värre och att jag kände mig orolig.
Då snabbade hon sig att boka in en tid åt mig hos läkare på onsdag!

Känns verkligen super att jag får komma till läkare och kolla upp detta, så vet man om man ska vara orolig eller om man kan andas ut. Ska vara på sjukan klockan 1 på onsdag!
Och skulle det bli värre innan dess, så ska jag ringa fölossningen och be om hjälp.

Nu ska jag lägga Saga och omrgon så är det dags för UL!!
Wihooo! Vad jag längtar :)
Och så ska jag träffa Lotta och Jimmy!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas de lugnar ner sig och att de inte är något. alltid skönt att få åka och kolla upp det-

spännade med UL:D



hare gott

kram

2011-01-28 @ 08:54:15
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Vad skönt att du får åka och kolla upp det iaf :) Kram på er <3

2011-01-28 @ 09:56:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-28 @ 19:59:18
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0