Hejsan på er!



Sitter hemma hos Linda och Daniel och blogar lite i min ensamhet.
Linda och några till for just iväg och jag väntar på hämtning som nog kommer snart.
Idag har jag varit på Birsta precis som ja sa att jag skulle, var in på babyproffsen och testkörde de syskon/tvillingnar de hade. Föll verkligen för den ena Phil&Ted's!
Den var helt suverän och inte alls så liten och trång som jag trott.. Jag tror att jag bestämt mig för att det får bli en sådan faktiskt! Den är lättrullad, smidig som attan och nästan smalare än min nuvarande singelvagn!
Det ni!

Nu ska jag bara klura på vilken sort jag vill ha.. Testa sport, och den går bort direkt eftersom den var väldigt liten. Men Explorern var nästan ultimat! Den var lagomt stor och så bekväm :)
Annars har vi ju Dash(tror jag) och den har jag inte testkört, och så finns ju Vibe.
Tror att alla går att få med syskonsits och liggdel, så det är egentligen bara att välja!
Men det hade varit kul att provkört de andra två varaianterna med.. Men om det finns någon på blocket så kan man ju faktiskt be att få provrulla dem lite innan man köper den!

Prataade med barnens pappa ida, och efter många om och men har han äntligen fått ledigt för att följa med på ultraljudet! Och det är ju roligt! För först skulle han verkligen inte få ledit alls, så då fick han bråka lite.. Men nu är han ledig hela veckan istället! Haha, så kan det gå!





Kommentarer
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Är de vagnar med 3 hjul? :)

Det finns mycket att välja mellan, nästan hopplöst ibland!

Skönt att pappan fick ledigt, kul för er båda, när ska ni dit?

2011-01-22 @ 20:58:49
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly<3

SVAR: Ja, det är verkligen tråkigt när dom ska bli sjuka... Molly ska till dagis imorgon igen, hon har äntligen blivit frisk :)



Hoppas verkligen det går bra :)

Jag tänkte skriva blogg imorgon, det blev så sent ikväll:P



Kram

2011-01-23 @ 21:43:55
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0