Halvtrögt..

Hejsan!

Så var man hemma igen efter en heldag.. Det känns verkligen på att vara på språng i såhär många timmar!
Det gick i af lite halvtrögt på jobbet idag, för de flesta. .Det kände som om det var lite "måndagssjuka" över gänget, och vi var till en början lite sega och så. Men det tog sig till på eftermiddagen, då vi värvade några stycken och fick möta mycket trevligt och roligt folk!

Saga har varit på dagis hela dagen, känns det som och ville knappt gå hem då jag kom för att hämta henne..
Jädra unge, haha! Jag trodde att hon skulle vara grinig och kanske supertrött efter den långa dagen..
Men neeeeej då! Inte min Saga heller!
Det känns toppen att hon är så framåt, social och positiv!


Äsch, nu har jag käkat middag så nu blir det till att lata sig framför tv:n och värma upp mig efter en dag i kylan :)

Vi höres!

Och just det ja! Vill bara hälsa alla nya läsare välkomman!
Det har blivit en hel del fler på sista tiden och det är så roligt! Jag gillar't

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly<3

Vad skönt att hon trivs på dagis :D

Jag hoppas på att Molly kommer trivas, och så hoppas jag på att det blir lätt med inskolningen :)



Hur går det med lillplutten i magen :)?

Kram

2011-01-10 @ 19:21:38
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Haha det är positivt att hon inte vill följa med hem :) Då trivs hon bra där.. Haha!

Vila du dig i massor, jag ska göra det. Har typ växtvärk eller något i magen :/

2011-01-10 @ 19:22:55
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0