Fler förslag på vagnar..




Fortsätter min jakt på syskonvagn och har nu hittat två stycken nya att fundera på!
Efter att jag läst på lite om den så letade jag vidare och hittade Teutonia Team Cosmo..

Såhär ser den ut:




Har dock hört att den är stor, och bred.
Annars uppfyller den en hel del krav jag har på vagn!


Sedan har vi en Baby Jogger City Select, den ser ut såhär:



Dock så gillar jag verkligen inte de små hjulen fram, och sedan är den inte så snygg.
Men man kan kombinera den på typ 16 olika sätt, beroende på om man vill ha två sittdelar, två liggdelar o.s.v..

Väl värt att tänka på!

Sedan har jag ju såklart kvar Phil & Teds i huvudet.
Jag tänkte farao ch se vilka butiker som har dem och provköra dem lite. På så sätt kan man ju känna av vilka som är stora och otympliga och vilka som är mer smidiga. Jag ska också leta efter vagnar såklart, och tar hemskt gärna emot tips! Kanske skulle jag börja ändra åsikt om Urban Jungel, för deras syskonvagn är ju ganska fin och verkar toppen! Jag har alltid tyckt att deras singelvagn är apful och just därför har jag fördomar kring dessa vagnar.. Men ja, kanske dags att tänka om?


Tipsa på om bra vagnar!
Ni som haft syskonvagn eller har syskonvagn, vad har ni och vad gillar ni?
Vilka vagnar är hemska och vilka är toppen?

Kommentarer
Postat av: Charloth

Jag tycker dom här vagnarana är bätre en den första men jag vet inte vilken av dom här två jag skulle välja mellan.

2011-01-07 @ 20:21:23
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Hej!



vi köpte en team cosmo, den har vi vart supernöjda med! Även fast den är bred, dock inte så bred som man tror. Kommer in genom alla dörrar iallafall :D Men eftersom det är svängbara hjul så känns den inte så stor och klumpig som man tror :) Nu ska vi dock lägga ut den på försäljning och köpa oss en phil and teds istället. Då det känns smidigare när stora tjejen börjar vilja gå mera :)



2011-01-07 @ 21:26:17
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0