En av de sista låtarna..


Alltså, jag är gravid.
Och när man är gravid så blir alla känslot 1000 gånger starkare!
Och så sitter jag ocj lyssnar på The Ark.. En av de sista nya låtarna de någonsin kommer att göra.
Deras nya singel.. Om jag inte minns fel så kommer det bara att vara två nya låtar på samlingsalbumet som släpps snart och detta är alltså en utav dem.

Och jag vill bara gråta! Jag sörjer med hela hjärtat, jag blöder liksom på insidan och vill inte att det ska var sant.
Jag vill förtränga det, ochdet har jag gjort ett bra tag nu.. Tills denna låt kom på radion. Då gick det inte att förtränga längre! Åhhhh.... Jag vill inte att de ska sluta! Vill inte!
Har lust att lägga mig ner på golvet som ett barn och slå nävarna i golvet och bara skrika - Vill inte, vill inte, vill inte!

Men ja, det är bara att acceptera. Jag ska iaf gå på spelningen de gör här i vår, och jag kommer att böla.
Ska inte ta på något smink för då lär jag se ut som en panda.. Jag vill inte!
Jag vill att de ska finnas förevigt, ller så får de låta mig dö först!


För er som vill höra låten så finns den på spotify.
The Ark – Breaking up with God


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0