Brrr!

Hello!


Igår blev det inte mycket till bloggning, jag var mer död än levande och hade ingen lust att skriva.
Det gick iaf bra att jobba igår, vi var bara 2 stycken ute men det funkar det med!
Idag gick det sämre, staden var folktom, jag kände mig lite sjuk och eländig och de få som var ute vägrade stanna för att det var så kallt! Ingen bra dag att få folk att vilja hjälpa till.. Men vi tar nya tag!
Just nu sitter jag med lite ont i halsen, och ska sedan ikväll höra av mig till den enda som är inbokad ikväll och höra om han kommer ikväll eller om han är fortsatt sjuk. Är han sju och jag sjuk, så blir det inget alls imorgon.
Men är han frisk så tar jag mig i kragen och jobbar jag med!

Sagah ar det toppen på dagis, hon har jätteroligt där nu när hon går mera och det märks supermycket skillnad på bara den här veckan, hon umgås med alla de nadra barnen och pratar, och skrattar!
När jag lämnar henne så går hon in själv till fröken och deltar i sångstunden
som är varje dag när jag lämnar Saga.
Hon bryr sig inte ett dugg om att jag gått och det känns så himla skönt!
Hon kommer glatt fram när jag ska hämta och vinkar glatt hej då till fröken då vi går!

Jättehärligt, för både mig och Saga.


I helgen tänkte jag fixa lite med en design åt Simone, ska pilla på lite med det när jag har ordentligt med tid och säkert är uttråkad eftersom jag bara kommer att vara hemma. Så det är just nu vad jag har planerat..
Jo, och så ska jag fixa med lite designsaker åt Carinas kattsida.
Äntligen ska det bli gjort!


Nu ska jag klicka mig runt på internet och så höres vi senare!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan gärna få göra en ny design till mig också om du har tid/lust någon dag :)

2011-01-13 @ 18:11:33
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly<3

Vad kul att det går så bra på dagis :D

Och vad roligt att du har börjar jobba :)



Hoppas allt är bra med er alla tre :)

Kram

2011-01-13 @ 20:06:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0