Birsta imrgon, sängen nu!



Imorgon blir det en liten sväng till Birsta, för att rulla lite barnvagnar.
Ska bli otroligt roligt, och jag har längtat i flera dagar nu!
Och snart ni, snart är det dag för mitt ultraljud, och det har jag längtat till i över en månad.
På fredag klockan 11 är det dags, jag hoppas verkligen att veckan som kommer går väldigt fort förbi, så att fredagen kommer snabbt, och att bebis i magen vill visa sig ordentligt!
Vill ju få fina bilder att visa upp för er sedan :)

Och nej, jag ska inte kolla könet! Det får bli en överraskning som med Saga :)


Nu ska jag ta lite fil, och sedan göra mig en kopp med varm o'boy.
Sedan blir det till att krypa ner i sängen och soooova! Ska bli skönt, känner, mig sjuk och trött.
Jobbade inte idag eftersom jag inte alls mådde bra, hade ont i hela kroppen och i halsen.
Uscha, säger jag bara! Men nu känner jag mig en gnutta bättre, och hoppas att jag mår ännu bättre imorgon!


Ja, god natt nu så höres vi imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0