Åh, denna lycka!


Denna underbara lycka, att få ligga i sängen med Saga vilandes på min axel och med pyret sparkandes i magen!
Pyret därinne har börjat ge sig rejält till känna, sparkar och buffar runt väldigt mycket varje dag.
Flera gånger om dagen nu, kan jag känna att liten lever och verkar må gott därinne!

Och så min underbara dotter! Hon växer och utvecklas varje dag, hon håller på att bli en stor tjej!
Hon börjar få ett jädra humör vill jag lova, och ibland så flyger hennes flaska rakt över bordet för att det råkar vara tom.. Men mest är hon en snäll och otroligt gosig tjej som älskar att busa och att synas!

Tänkte försöka börja bjuda på lite magbilder, nu när magen trots allt
kanske kommr att växa en aning från vecka till vecka.

Har iaf den första från idag som är vecka 17(16+2)


Nu ska jag plocka ut en sockerkaka ur ungen, och vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu vilken fin och mysig blogg du hade =)

ska genast lägga till din på bloglovin om du finns me där



när har du BF för din lilla i magen?

kramar

2011-01-17 @ 18:15:08
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

okej =) jag har bf 12 juni men de lär bli kejsarsnitt i slutet av maj då jag kan inte kan föda ett stort barn..och dom tror att detta blir lika stort om inte större än va vincent va :p



är du själv med barnen eller är du tillsammans med pappan?

2011-01-17 @ 18:38:02
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Annika

Härligt.... haha jag vill också ha en liten en. Men min tid kommer väl också :P

2011-01-17 @ 20:37:28
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid v. 35

Ok, vi får hoppas att du har rätt :) Det var längesen jag kikade in på din blogg nu, den försvann från Favoriter på datorn på något vis. Ser att ni väntar nr 2. Grattis!! =D

2011-01-17 @ 20:53:29
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: mamma till William

God kväll.Ja man måste kunna unna sig då och då med cola...Kunde hålla mig från den i dag..kommer säkert ta igen det i morgon.Sov så gott..Fin mag bild.kram

2011-01-19 @ 22:45:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0