Verkligen dags!


Nej, nu är det verkligen dags att sova!

Jag har suttit och fixt lite med Lottas blogg, och tiden har bara sprungit iväg.
Jag är nu nästan klar med den, och ska bara finslipa lite imorgon och sedan bör det vara klart!
Ska fråga Dessan en sak.. Hoppas att vi råkar vara inloggade samtidigt någonstans imorgon, så kan jag fråga designexperten, hehe. Jag är ju bara sådär lite duktig på att fixa till det på bloggar.
Jag har inte gjort så mycket och hat nog inte tålamod att bli riktigt duktig heller, just nu kan jag göra hyfsade headers och ja, det duger ju det med. Så länge det blir fint så!

Tack förresten för feedbacken på inlägget nedan, jag önskar verkligen att jag bara kunde se det som min blogg och som att jag kunde skriva vad jag vill men just nu så känns det omöjligt eftersom det blev ett jääävla liv i somras då jag utttryckt mig, och mina känslor. Om det bara handlade om taskiga kommentarer så skulle jag lätt stå ut.
Men när det blir telefonhot, och kräkningar så känns det nog inte värt det.
Då får jag helt enkelt stå ut med att yttrandefriheten inte är vad den borde, och att folk har svårt att respektera andras känslor och ord.

Nu skaj ag som sagt sova, är väldigt trött och min bebis i magen håller på att rycka ut min urinblåsa då jag sitter upp så ska det bli skönt att lägga sig ner! Men ha det bra, så höres vi imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

har du skickat nått mail? isånafall har jag inte fått det

för du ville väl ha fish taco kryddan? eller har ja blandat ihop allt nu?

2011-02-10 @ 07:00:19
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Charloth

Fen är jätte fin min blogg!

Puss och tack för att du fixar min blogg så snygg!

2011-02-10 @ 13:34:29
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0