Uvva!




Har varit lite off här på bloggen av diverse anledningar.
För det första så har det ju hänt en del på relationsfronten, som ni kanske sett i inlägget "Ny läsare?" och det rä inget jag tänker skriva mera om här, varför och så kommer jag inte att skylta med eftersom jag inte vågar.
Jag väljer därför att låta er spekulera hur mycket ni vill, men snälla börja inte konspirera ihop egna teorier eller sprida rykten. Det som skrivs här är mina tankar, och min sanning. Don't forget that!

Sedan så har jag varit off eftersom Saga var magsjuk i torsdags och jag sedan blev magsjuk på natten emot fredagen och var dålig hela fredagen. Idag mår vi båda bättre, men jag är lite seg.

Här i Sundsvall har vi riktigt kallt väder, inatt då det var som kallast visade termometern -40 grader..
Det ni! Det är inte dåligt kallt inte!
Nu har det tog blivit varmare tack vare solen som skiner, och just nu ligger det på ca -15.
Kallt men inte fullt så kallt som inatt, hehe.


Saga ska få sova lunch nu, så vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Men jag måste få säga att dom är lite söta när dom har sin trotts också :P Det är kul att dom vet vad dom vill :)

Hur går det med din lilla skrutt i magen? :)

2011-02-19 @ 15:27:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Niikki

40minus va inte illa! Märktes det mkt inomhus oxå då?

2011-02-19 @ 19:03:32
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Annika

Vi har inte ens haft -40 här! Men -35.... brrrr!! Kaaallt!

2011-02-20 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0