Trött, less och jävligt besviken.


Nu funderar jag på att gå och lägga mig, är som rubriken sa - Trött, less och jävligt besviken.
Jag är trött eftersom Saga vaknade runt 06:00 imorse, jag är less för att jag hatar folk som ljuger och är svin.
Och ja, av samma anledning som den sistnämnda är jag också jävligt besviken.

Tänker inte gå in på detaljer just nu, det kanske kommer längre fram.
Vi får se, hur pass mycket man kan skriva ut och hur allt känns.
Usch, är just nu bara så jävla besviken, och så otroligt less.. Fattar mig inte på folk?!
Ni måste ju vara helt jävla tappade bakom en vagnjävel som gör sånt här, och utsätter andra människor för sånt här.. Ni är fan äckliga! USCHA!!
Kräks på sånt, löst jävla äckelfolk som fattar va de håller på med och gört ändå, folk som låter detta gå ut över sina familjer och sätter andra personer i fara och vet vad de riskerar och vad de riskerar för andra personer som inte alls valt att leva så, och som ALDRIG skulle välja att leva så!

Åhhhh! Nu blev jag asarg igen. Så in åt helvete arg!
Bäst att jag slutar nu.. Ska jobba imorgon, och försöka tänka på annat.
Sedan när jag kommer hem så ska jag konfrontera en person och fan ta tag i denna skit!



Kommentarer
Postat av: Ilda

Sv: Ja man ska börja tidigt, så tidigt innan dom ens fått några tänder haha =P



Oj vad arg du är! Hoppas allt löser sig för dig. KRAM!

2011-02-14 @ 22:25:45
URL: http://iloveami.blogspot.com
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Usch, detta låter inge bra!

Hoppas allt ordnar upp sig och att du får ta itu med din ilska, det är inge roligt att gå omkring och vara arg hela tiden :/

Kram <3

2011-02-15 @ 21:05:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0