Sorry för dålig update!

Har varit askass på att uppdatera i helgen, har helt enkelt inte orkat.
Och jag har nästan inte haft ett dugg dåligt samvete heller, för att jag inte uppdaterat och skrivit!
I vanliga fall brukar jag på ren ångest slänga in ett inlägg fastän jag inte orkar, men nu i helgen så loggade jag helt enkelt bara ut från bloggen istället för att ge er ett tråkigt tvångsinlägg.

Så nu har ni mig här istället, med ett inlägg jag vill och orkar skriva!

Tänkte att jag kan berätta vad jag gjort sedan jag skrev sist.

I lördags var jag på bio med mina småbröder, Robin och Linus. Vi såg Marmaduke, en film om en Grandis som flyttar till O.C med sin familj, då husse fått nytt jobb.
Självklart så blev det en massa strul för vovven och familjen.
En klassik barnfilm, charmig, lustig, klyschig och faktiskt rätt så bra!

Har man barn som gillar hundar, så är detta en toppenfilm att se på bio!
Båda killarna satt klistrade hela tiden, och blev inte ett dugg otåliga. Min yngsta lillebror som är 5 år, sa på slutet då det var ett sånt där lyckligt, fint ögonblicka att "nu gråter jag nästan".. Hihi, så gulligt!!
Efter bion så var vi upp till Thérese och fikade lite, och jag hade sån tur att hon hade smink som hon inte ville ha kvar som jag fick! Jag som precis börjat få slut på mitt smink!
Sedan for jag och mötte upp Saga och hennes pappa, och vi for coh ahndlade och sedan for vi hem hit.

Igår så tog jag det mest bara lugnt, hade en jobbig dag men massa ont och så var jag på skitdåligt humör!
Jag gick runt och var irriterad, och lite småsur för allt och ingenting. Det är de där jädra hormonerna som ställer till. Idag är jag dock inte alls lika irriterad utan känner mig som mig själv :)

Nu ska jag kika lite på tv och busa med Saga, men vi höres!

Kommentarer
Postat av: Millah

Låter som våra Söndagar var rätt lika till en början. Hormoner, hormoner...tihi. =)



Ha det bra!

2011-02-14 @ 10:49:35
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jasmina

awee, vilken underbar blogg. Underbar design, fin mamma och jättefint barn =)

2011-02-14 @ 22:10:14
URL: http://twentyfoursevenupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0