Så less på att vara sjuk!


Nu har vi varit sjuka under lång tid, antingen så är Saga dålig eller så har hon smittat mig och jag är sjuk.
Som i fredags, då var Saga magsjuk. Jag blev magsjuk på lördag, och sedan blev Saga febrig och hostig.
Hon är snorig, hostig och emellanåt också febrig. Jag är detsamma idag, och kände mig krasslig igår.

Det tar aldrig slut!
Hela februari har varit såhär, och det är så otroligt frustrerande, för jag kan inte jobba!
Jag har ingen som kan passa Saga(och såklart, jag vill egentligen inte lämna bort mitt sjuka barn heller) och så blir jag själv alltid sjuk då hon är dålig! Tror verkligen att mitt immunförsvar är nedsatt under denna graviditet, för jag har varit småsjuk enda sedan plusset, eller strax före plusset. Jag har bara jobbat några få dagar i februari och kommer att få en kass lön i mars.. Hoppas, hoppas att jag hinner jobba hela nästa vecka för då får jag ihop en gnutta till i lön. Mitt kontrakt med företaget går ut nästa fredag och jag känner mig inte alltför positiv på att jag kommer att få förlängt med tanke på hur mkt jag varit hemma.. Vi får se.
Sedan vet jag inte ens om jag kommer att kunna jobba så mkt längre eftersom jag får så ont av att gå och stå.

I dagsläget får har jag konstant lite ont i rygg, höfter och bäcken.
Då jag rör på mig så får jag helvetesont, och akan knappt gå som folk än mindre böja mige ller sova riktigt.
Snacka om att två graviditeter kan skilja sig så!

Med Saga jobbade jag till vecka 36 tror jag, och då hade jag precis börjat få lite ont av fogarna.
Nu har jag känt av fogarna sedan vecka 13..


Vi får se, jag är iaf frustrerad på att vara sjuk och ha ont!


Kommentarer
Postat av: Charloth

Urk så jobbigt för er!

Hoppas det blir bättre snart. Du kanske behöver få sova lite mer för att blir frisk?



Puss på er och krya på er!

2011-02-23 @ 16:35:45
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0